Gyakran ismételt kérdések
4 leggyakoribb GYIK kérdés
1. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A legtöbb vásárló ezt keresi először.
Válasz:
A rendeléseket 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk, a szállítás jellemzően 5–10 munkanapot vesz igénybe. Futárszolgálattól függően ez változhat. Ha ettől eltérünk, telefonon vagy levélben értesítünk.
2. Milyen fizetési módokat fogadnak el?
A bizalom kulcsa – főleg első vásárlásnál.
Válasz:
Kisebb méretű és értékű csomagok esetén fizethetsz utánvéttel. Nagyobb méretű csomag esetén biztonságosan fizethetsz bankkártyával, vagy előre utalással. A fizetési folyamat minden esetben titkosított kapcsolatot használ.
3. Személyesen át tudom venni a rendelésem?
Fontos kérdés, amit érdemes tisztázni
Válasz:
Igen!
Személyes átvétel irodánkban egy előre egyeztetett időpontban. Tel.: +36304888663
2330 Dunaharaszti, Fő út 266.
(Az irodánkban történő személyes átvétel során csak készpénzes fizetésre van lehetősége.)
Nyitvatartás: H-P: 8-16 óráig, P: 13 óráig
4. Kapok visszaigazolást a rendelésről?
Sokan aggódnak, hogy a rendelés sikeres volt-e.
Válasz:
Igen, minden sikeres rendelés után automatikusan küldünk egy visszaigazoló e-mailt a megadott címre. Ha pár percen belül nem kapod meg, ellenőrizd a spam mappát, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.
Bónuszkérdés:
Nem találod a választ a kérdésedre?
Írj nekünk bátran a [info@novacordia.hu] címre és segítünk!